..., hogy mennyire beleszerethetsz egy-egy pillanatban a kutyáidba. De nem úgy, mint ahogy eddig szereted őket.        Ezeket az érzéseket néha-néha fedezed fel, és az valami leírhatatlan, hogy mit érzek, érzel olyankor belül :) Egyszerűen Imádom őket!
 ...Az elmúlt hetekben nem frissítettem, sok dolog történt. Először is elkezdődtek a kutyaszánhúzó versenyek, amiken úgy volt, hogy én is részt veszek, csakhát a szukák elkezdtek tüzelni. Így kikellett hagyjam, de majd jövőre lesz annyi kutya is, hogy ha tüzelnek a szukák, akkor aval nem lesz probláma, mert lesz más kutya. Jó eredményeket ért el apum, büszke vagyok rá! 

   
3/7/2011 01:47:53 am

Nekem is elő szoktak jönni ezek az érzések,és akkor annyira boldog vagyok,hogy az leírhatatlan. Annyira örülök,hogy van Ő nekem . :X:X

Apud ügyes volt . Gratulálok neki. :)

Reply
3/15/2011 02:30:32 am

:D Nekem majdnem mindig ezek az érzések jönnek felszínre, kivéve, amikor valami miatt felmérgelődök. Akkor mérges vagyok a kutyákra, de ez is csak páér perszig tart :P.
Köszii :)

Reply



Leave a Reply.