Érdekes, hogy egy kutya mennyire tudja fokozni a pillantnyi érzéseidet, állapotodat. Akár negatív, akár pozitív irányba. Persze a pozitívak azért jóval megsokszorozódnak. Például: amikor haladok feléjük..látom az arcukon és érzem hogy mennyire akarnak engem, azt hogy érjek hozzájuk és hogy ők is éreztethessék velem a szeretetüket.., vagy amikor csak egy jó nyálas puszit kapot tőlük, az is elég., , vagy amikor sétálni megyek velük, elengedem..majd össze vissza, eszeveszettül szaladgálnak...de annyira jó érzés látni!. ezek valami felülmúlhatatlan érzések! Nagyon szeretem őket, bár minden nem tökéletes de én így szeretem őket, ahogy vannak :) 
2/7/2011 09:29:26 pm

Teljesen eggyet értek ,mert én is így látom ezt . Minket is a kutyák hoztak össze ,és ők hoznak rengeteg örömteli pillanatot az életünkbe. Igazad van . Szeretlek:X:X:X

Reply
2/7/2011 11:47:20 pm

:D Így van, :X:X:X

Reply
Ency-suzy
2/13/2011 11:37:02 pm

Reply
Ency-suzy
2/13/2011 11:38:09 pm

En is benne vagyok csajok:*szeretlek benneteket:X:X

Reply
áGóó
2/16/2011 10:08:07 pm

Énis szeretlek téged Enikő . :X:X:X sss persze tégediss Rin :X:X:X

Reply



Leave a Reply.